torsdag 27. mai 2010

Arkivaren

Førstkommende mandag kl 10.00 får vi utlevert hjemmeeksamensoppgaven (heldigvis via Fronter, så jeg slipper å dra inn til Oslo bare for å hente et stykke papir).
Den skal leveres inn igjen innen torsdag kl 10.00.
Skal ikke påstå at jeg gleder meg, for jeg er vel ikke akkurat godt forberedt, men jeg GLEDER meg til å bli ferdig!! Skal bli deilig å ikke ha det hengende over seg.
Det blir litt spennende å se hvordan det er å skulle jobbe med eksamen med en liten baby til stede, men det skal nok gå greit. Litt synd at også Torstein har eksamen den uka - på tirsdagen. Så da blir det først etter det at jeg kan få litt avlastning. Men heldigvis har hun begynt å legge seg tidligere (i 7-8 tiden), så da har jeg ganske mye tid på kvelden som jeg virkelig bør få utnyttet MAX.
Jeg sa i stad at jeg egentlig kunne tenkt meg å være mer eller mindre ferdig innen tirsdagen er omme, men jeg bør vel kanskje være såpass realistisk innstilt at det sikkert ikke kommer til å skje. Kjenner jo tross alt meg selv bedre enn som så egentlig;)

Ellers har jeg full nedtelling til åpningen av Norwegian Outlet neste torsdag. Det GLEDER jeg meg i alle fall masse til:) Under en uke igjen nå!

2 kommentarer:

  1. kjempe fin blogg du har... kommer nok til å snike innom her... ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  2. Hyggelig:)
    Den har visst blitt litt nedprioritert de siste ukene, men jeg skal nok snart komme sterkere tilbake!

    SvarSlett