lørdag 12. juni 2010

Tiden går...


Da var det visst en stund siden sist igjen. Dagene går fort og selv om det ikke skjer like mye hver dag, er det nå ikke alltid så lett å få det til å passe å sette seg ned for å skrive litt. Selv om jeg ofte tenker at jeg skulle gjort det.

Lille Julie koser seg masse om dagen og vi med henne. Torstein har hatt fri i 3 uker nå (riktignok med en eksamen i starten), så vi har fått masse kvalitetstid sammen.
Julie har nå begynt å utforske sine føtter og synes det er stas å strekke seg etter de. Hun klør nok også fælt i gommen sin, for det meste skal helst inn i munnen. Men ser foreløpig ikke noe til tennene. Hun har kommet inn i en fin rutine med legging i 7-8 tiden og våkner fortsatt et par ganger i løpet av natta/morgenkvisten. Vi vurderer om det snart er tid for å legge henne inn på eget rom. Det blir nok i alle fall ikke lenge til vi begynner med det.

Ellers har hun ikke begynt å rulle ennå (verken fra mage eller fra rygg), men jeg tror ikke det er så lenge før hun klarer å rulle fra rygg til mage. Hun ligger i alle fall og strekker seg over til siden. Vi har hjulpet henne litt noen ganger da, slik at hun skal få litt følelsen. Hun begynner å bli litt mer fornøyd når hun ligger på magen også og holder hodet fint oppe.
På onsdag var vi en tur på babykino - så Sex and the City. Det var stas både for barn og mor. Jeg trodde kanskje at det skulle være fullt og kaotisk, men det var i grunn bare kos. God plass, passe høy lyd og lys - i det hele tatt helt topp.

Forrige torsdag var vi på åpningen av Norwegian Outlet. Jeg var veldig spent på hvilken butikk jeg skulle åpne og handle i. Masse kjendiser til stede på åpningen (i alle fall mye til Vestby å være...hehe). Jeg fikk gleden av å åpne Polarn og pyret - så da ble det masse tøy til veslemor...og litt til meg selv også:)

2 kommentarer:

  1. Så gøy med sånt fint gavekort! :)
    Julie er utrolig søt, tihi. Fenris har heller ikke begynt å rulle enda, men det er nok rett før, så jeg nyter tida der jeg enda klarer å skifte bleie sånn noenlunde problemfritt... :p

    Babykino er kjempekos, veldig greit å komme seg ut litt!
    Håper dere har hatt en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Åhh så gøy med gavekort:)
    Jeg har også lyst til å gå på babykino en gang når jeg blir mamma en gang!!

    SvarSlett