tirsdag 15. juni 2010

KOS


Da er det gjort!
Julie og jeg drar til Kos førstkommende fredag:)
Mamma og pappa er der nede nå og i går fikk jeg melding fra de om at de syntes at vi skulle ta oss en tur også. Da tenkte jeg plutselig...ja, hvorfor ikke. Må jo nesten utnytte muligheten av at jeg har fri og muligheten til å dra når jeg vil. Synd at Torstein må være hjemme og jobbe - han er jo akkurat ferdig med ferien. Men neste gang blir også han med!
Vi reiser med samme selskap som mamma og pappa, men det var ikke ledig plass på hotellet de bor på - så da ble det et annet som ligger i nærheten. Heldigvis skal vi ta samme fly hjemover. Det er vel egentlig flyturen jeg gruer meg mest til. Men vesla er jo så søt og snill og stille, så jeg kan egentlig ikke skjønne at hun plutselig skal slå seg helt vrang. Jeg får bare sørge for å ha med meg det jeg tror jeg trenger og forsøke å ikke la meg stresse.
Skal få lånt meg en prampack (tror det heter det) til å ha vogna i. Det skal visst være veldig kjekt og lettvindt. Også er det plass til masse ekstra i den, så da kan jeg pakke en del i den. Får forsøke å pakke smartest mulig og ikke dra med meg altfor mye unødvendig tøy. Jeg har en tendens til å pakke litt i overkant mye...*kremt*.
Blir spennende å se hvordan Julie reagerer på varmen, men jeg håper og tror at det skal gå fint. Får være flink til å holde henne unna varmen i den verste tiden av døgnet og ellers stort sett ha henne i skyggen.


Bildene er fra da Torstein og jeg var på Kos for 2 år siden.

4 kommentarer:

  1. Å, så gøy! Dere kommer sikkert til å få det helt knall :) Tror det er supert å dra nå jeg, for midt på sommeren er det nok veeeeldig varmt.

    Jeg grudde meg også til flyturen, men det gikk så fint! Det er bare å ta ting som de kommer :)

    Prampack er supert, for på veien hjem var det ingenting som het spesialbaggasje da vi fløy iallfall...

    Håper dere får en knall tur!

    SvarSlett
  2. ÅÅå så gøy :D
    Kooos dere masse på koooos ;)

    SvarSlett
  3. Håper dere har hatt en suuper ferie!!
    klem fra swimzy

    SvarSlett
  4. Det er jaggu lenge siden du har blogget. Det syns jeg du skal gjøre noe med ;)

    Du har fått en beautiful blogger award på bloggen min, fordi jeg liker å lese om hverdagen deres og det er utrolig koselig at vi har fulgt hverandre siden lenge før snuppene var små frø i mangen :) :)
    Venter spent på en update, ha en flott kveld :)

    SvarSlett