søndag 23. mai 2010

Oppdatering


Da er det visst på høy tid med en liten oppdatering. Har lenge tenkt at jeg skulle ha skrevet et nytt innlegg, men så har tiden løpt i fra meg. Slikt skjer;)
Siden sist har vi blant annet hatt mine foreldre på besøk, feiret 17.mai, jeg har vunnet et par fine premier, vi har kjøpt oss gressklipper og omsider klippet gresset (wow)...osv.


Se så søt vesla vår var på 17.mai.

Vi hadde en fin 17.mai feiring. Først slang vi oss med toget i det de gikk forbi huset vårt, også gikk vi bort til skolen. Der var det, som seg hør og bør, aktiviteter for barna, kaker, pølser, brus, is og taler. Og ikke minst lotteri:)
Jeg kjøpte ikke så mange lodd, men det var masse premier - og jeg VANT!!! En kantklipper (til gress). Høres kanskje ikke så spennende ut, men når man har nytt hus og ikke har så mye slikt utstyr fra før, var det veldig praktisk faktisk.

Og gleden ble enda større da jeg seinere på dagen sjekket innboksen min på facebook. Der fikk jeg nemlig beskjed om at jeg har vunnet 5000 kr å handle for i en av butikkene som skal åpne i Norwegian Outlet.
Norwegian Outlet åpner i Vestby torsdag 3.juni kl 19.00 - du kan lese mer om det her
Jeg har ikke fått all info ennå, men tror det skal foregå slik at vi som vinner premier (de har konkurranse på facebook hver dag nå), skal trekke om hvilken butikk vi skal få en nøkkel til også åpne denne butikken:)
Fryktelig spent på hvilken butikk jeg skal åpne. Litt nedtur om det blir Follestad, for de har jo bare herreklær...Torstein blir jo riktignok glad, men. Ellers er jeg åpen for det meste. 5000kr å handle for på klær som allerede er en del nedpriset er jo helt topp. Gleder meg sinnsykt og teller ned dagene til 3.juni.

Det blir jo også en super avslutning på den uka, siden jeg får utlevert hjemmeeksamen mandag 31.mai (som skal leveres inn innen kl 10.00 den 3.juni), trenger jeg jo litt trøst. Gleder meg ikke like mye til det akkurat, men skal vel klare å få gjennomført.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer :o) Heldiggriiiis! Shopping er absolutt ikke dumt!

    Så nydelig vesla er i bunad. Er det en spesiell bunad?

    SvarSlett
  2. Takk:-)
    Gøy å få shoppet litt. Selv om kroppen ikke er helt der jeg ønsker etter graviditeten, må jeg nesten ha noe å ha på meg... og det ble jo ikke kjøpt så mye nytt under graviditeten heller..

    Bunaden ble kjøpt på Reflex. Syntes den var fin. Også satte jeg på en liten søljenål som jeg selv hadde da jeg var liten:)

    SvarSlett
  3. Åhh for en nydelig bunad :) Hun ser utrolig nydelig ut i den:)

    SvarSlett