tirsdag 4. mai 2010

Gamle bilder = gode minner

Pappa er i gang med et prosjekt med å skanne gamle negativer og legge de inn på dataen. Han har visstnok kjøpt en ny fancy skriver som har denne funksjonen. Han deler så bildene med meg, så jeg også får tilgang. Det er gøy å se igjen bildene.
Og noen av bildene har jeg heller ikke sett før. Morsomt å se bilder av søstern og meg fra vi var små. Mye har forandret seg:)

Så jeg må jo dele noen med dere også (noen av bildene ble visst litt kuttet fordi de er for store...men du får opp hele bildet hvis du trykker på det).


Her er jeg liten og søt (om jeg får si det selv..hehe)


Koser meg ute.


Den skal tidlig krøkes:)


Her er min kjære søster Kine og meg (jeg er eldst;)


På sykkeltur i stua


Kine og meg igjen


Tid for frokost (ps røykpakka som ligger der tilhørte min far og ikke meg, dersom noen skulle finne på å tro det...)

Det var et lite utvalg. Mange flere fine bilder og minner, men det får jeg heller ta en annen gang.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder! Sikkert veldig koselig å se gjennom gamle bilder... Det er liksom en magisk stemning i gamle negativer :) Kan jeg spørre åssen maskin han har?

    SvarSlett
  2. Det er jeg ikke helt sikker på. Har ikke sett den selv. Men jeg skal huske på å spørre neste gang jeg snakker med han;)

    SvarSlett
  3. Så artig å se :):) Kjempe fine bilder:)
    Takk for kommentar:)
    Nydelig Header du har:)

    SvarSlett