mandag 6. september 2010

Vinnerflaks!

Ute på tur på lørdag - smiler så fint til mamman sin<3

I det siste har jeg vunnet litt igjen:)

Som jeg skrev i forrige innlegg, skulle vesla og jeg ta oss en trilletur bort til et barnearrangement her i bygda. Der var det lotteri - og jeg, eller egentlig Julie da - vant en lydbok om Karsten og Petra.

Nå på lørdag vant jeg hele 50 kr i Lotto....hehe
Ingen storgevinst akkurat, men følelsen av å vinne er jo deilig. Skulle bare ønske at det var i alle fall tre nuller til bak 50-tallet....

Ellers ikke så veldig mye nytt å melde. Torstein er tilbake på jobb igjen i dag, etter 5 uker med permisjon. Litt uvant. Heldigvis jobber han tidligskift denne uka, blir fort litt stille og kjedelig de kveldene som han jobber seint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar