tirsdag 14. september 2010

Under bordet

Det går visst veldig i rykk og napp med denne bloggingen min. Men nå har det ikke akkurat skjedd så fryktelig mye spennende i det siste heller da....:p
Akkurat nå er Torstein på jobb, Julie ligger og sover søtt i sin seng og jeg sitter her ved dataen. For litt siden satt jeg i sofaen og strikket mens jeg så på Charterfeber *kremt*. Måtte jo nesten se på siden det er fra Kos. Men siden det var første episode i dag var det nå egentlig ikke så mye fra Kos.
Ellers i dag har vi hatt besøk av feieren (synes det høres så voksent ut, så jeg måtte bare ha det med...), jeg har vært en tur innom jobben og Julie har lekt masse på gulvet.
Hun er veldig flink - åler seg både framover og bakover når hun ligger på magen. Det skal vel sies at det går mest bakover, men også en del rundt i ring. I dag fant jeg henne plutselig under spisestuebordet...se bare her:)
Her var det jo fint
Hallo!? Er det noen her....?


Her har vi kommet oss opp fra gulvet og det er tid for litt mat og drikke.
Gøy å se at hun begynner å få så masse hår:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar