mandag 27. september 2010

20 ting du ikke visste om meg

1. Jeg befant meg i Lysgårdsbakkene på Lillehammer under OL i 94. Nærmere bestemt var jeg der under åpnings- og avslutningsseremoniene som vette og nøkk:) Minne for livet! På loftet hos mamma og pappa ligger vettekostymet mitt, som jeg fikk beholde. Vi som hadde hatt to forskjellige kostymer måtte velge ett av de. Jeg var heldig som fikk være med på denne opplevelsen, selv om det lå masse hard trening bak. Vi startet treningene sommeren i 93 og utover høsten var det treninger/samlinger hver helg, i tillegg til flere ganger i uken. Gikk nok litt utover skolegangen (første året på vgs), men fortsatt - verdt det!!

2. Henger sammen med nr. 1, siden det var det som ga meg muligheten til å gjøre nr 1....Har danset jazzballett/jazzmix i ca 15 år.

3. Er sportsidiot...
Dvs at jeg elsker å se det meste som går på tv av sport - men først og fremst vintersport. Sluker det meste der. Ikke like opptatt av sommersporten, men fint tidsfordriv det også.

4. Har gått på turning i 10-12 år, men lærte aldri å slå hjul....

5. Elsker å stå på ski - helst nedoverski, men har blitt mer og mer glad i bortover ski med åra også

6. Glad i å synge. Har vært med i diverse kor, men lenge siden nå - men vurderer å starte opp igjen. Kanskje allerede i morgen faktisk!

7. Har ei søster som har vært innlagt på sykehus for flere ting, men det som kanskje er mest spesielt er at hun har hatt tuberkulose i kneet - som førte til at hun nå har et kunstig kneledd. (Jeg vet at det høres rart ut med tuberkulose i kneet, men det er faktisk mulig og helt sant!!)

8. Som en følge av nr.7 har jeg og familien feiret julaften på Rikshospitalet et år....

9. For øyeblikket har jeg ganske dilla på å spille Farmville på Facebook...uff

10. Jeg får helt vondt når jeg ser folk drite seg ut på tv - selv om det bare er på film - da må jeg helst zappe over til en annen kanal

11. Apropos tv....jeg er ganske glad i å se på tv, og kan godt følge med på flere programmer samtidig (vel og merke når jeg sitter alene og ser på)

12. Jeg takler ikke konfrontasjoner spesielt godt

13. Jeg gråter lett, både når jeg blir rørt og opprørt...

14. Jeg kan bli fascinert av ting som egentlig kan være litt ekkelt....

15. Jeg liker å ta bilder

16. Jeg hater å ta feil

17. Jeg kan være morsom (faktisk)

18. Jeg er ikke så glad i når andre skal vurdere det jeg har gjort - spesielt hvis jeg er usikker på om det jeg har gjort er rett....

19. Jeg liker å sette ting i system...bøker, cd'er, lister....osv

20. Jeg er glad i musikk, men har en lei tendens til å skru på tv'n i stedet for å sette på en god cd.


Kunne sikkert kommet på flere/andre punkter, men det var dette som først falt ned i hodet mitt. Egentlig ganske interessant også for meg...hehe

1 kommentar:

  1. Hehehe her var det mye gøy :) Skulle gjerne sett bilder av deg i vettekostymet ;)

    SvarSlett