mandag 11. oktober 2010

11.10.10

Skjønner ikke hvorfor jeg er så dårlig på det her. Jeg liker godt både det å skrive og å ta bilder, men jeg sliter visst litt med å få surra meg til å få skrevet på bloggen. Er litt dårlig på å ta bilder som faktisk dokumenterer hva som har skjedd - og når jeg for en gangs skyld gjør det, får jeg ikke tid til å legge det inn før det er for seint. Egentlig en dårlig unnskyldning, for jeg burde ha mer enn nok tid til å blogge siden jeg har permisjon og er mye hjemme.

Julie ligger i senga si og sover nå, så da er det i alle fall litt enklere å få tid til bloggings. Selv om jeg akkurat nå sitter på jobb-pcen hvor jeg ikke har så mye bilder.
Gullet vårt har nå begynt å få to små søte tenner. Heldigvis har hun ikke begynt å bite mamman sin i puppen ennå - bortsett fra en gang. Men jeg holder ikke ut med ammingen lenge tror jeg hvis hun skulle begynne med det...
Ellers er hun en aktiv og nysgjerrig liten krabat. Veldig opptatt av å studere og granske ting - alt fra kommoder til fjernkontroller er spennende. Hun har ikke begynt å krabbe ennå, men hun kommer seg bakover og rundt i ring. Hun vil så gjerne framover, men hun kommer ikke den retningen ennå - noe som fortviler henne i blant...hehe. Foreløpig klarer hun ikke å sitte selv, men kan sitte en stund med litt hjelp.
Men hun er veldig sosial, blid og oppmerksom på det som skjer rundt henne. Hadde henne med på jobben en tur på fredag og vi kom midt i lunsjen. Hun satt på fanget mitt først og kikket nysgjerrig rundt på alle de rare menneskene der. Stortrivdes så det ut til.
Fant et bilde fra dåpshelga i april

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar