søndag 26. september 2010

Nettshopping

Nettshopping kan være ganske så gøy;D
Tidligere denne uka, bestilte jeg et lite lass med diverse klær fra H&M. Og utrolig nok kunne jeg hente pakken på postkontoret allerede i går! Sjelden at det går så raskt, men klager ikke. Jeg kjøpte en del klær til meg selv, bittelitt tøy til lillemor og trepack med sokker til sambo....hehe. Synes jo nesten at han måtte få bittelitt han også;)
Jeg ble litt inspirert av katalogen som kom i starten av uken - med diverse nyheter. Og det meste av det jeg bestilte, kom fra den katalogen.
Orker ikke ta bilde av klærne, men skal se om jeg kan få kjøpene mine inn hit allikevel...
Sort polo

Mørk deminblå treggings (morsomt ord forøvrig)

Deilig poncho - har kjøpt den i brun, men tror den alt er utsolgt i den fargen...

Lang skjorte - me like a lot!

Langermet topp - deilig stoff
Der var mine kjøp. Fikk litt blod på tann, så ikke helt usannsynlig at jeg plutselig bestiller litt mer snart også. Ikke så lenge til jeg starter på jobb igjen og da er det greit med litt fornyelser til garderoben. Ble jo ikke så mye kleskjøp mens jeg gikk gravid. Men jeg har planer om å komme meg litt mer ned i vekt, så jeg får vel kanskje vente litt med storshoppingen - og ikke minst bukseshopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar