søndag 29. august 2010

Trøttesen

I natt var gullet litt mer urolig enn normalt. Så i dag er vi trøtte her alle mann. Hun er ikke helt kvitt forkjølelsen sin og i tillegg tror jeg at det nå snart må være veldig snart forestående med tenner.
Det har jeg riktignok sagt i noen måneder allerede, men NÅ må det snart være dags tror jeg. Kjente på gommen hennes tidligere i dag og det kjentes hardere ut enn det har gjort før.
Akkurat nå sover hun søtt i sengen sin. Det har hun faktisk gjort i drøye to timer nå, så det er vel ikke så rart om hun våkner snart. Jeg burde selvsagt benyttet tiden til å sove selv, men jeg synes det er litt delig med litt tid for meg selv...våken...og dessuten føles det bare litt feil å legge seg igjen så snart etter at man har stått opp:)

Seinere i dag skal vi kanskje trille oss en tur bort til et arrangement for barn som er her i bygda i dag. Trodde det var spådd regn i dag, men det ser så langt ganske fint ut.
Verdens søteste - koser seg med vann i koppen sin

2 kommentarer:

  1. Hvilken slik spisestol er det dere har til snuppa?
    Må kjøpe snart, men klarer ikke bestemme meg. Er jo en jungel der ute :P

    SvarSlett
  2. Vi har en svært enkel, men praktisk, stol fra Ikea. Husker i farten ikke hva den heter, men den koster rundt 130 kr tror jeg. Ikke spesielt pen, men funksjonell;)

    SvarSlett