onsdag 28. april 2010

Oppgaveskriving

Hvorfor er det (nesten)alltid slik at jeg utsetter ting?
Førstkommende fredag skal vi levere inn oppgave i studiet som jeg er i ferd med å avslutte (deltidsstudie i arkiv- og dokumentbehandling ved HIO). Vi har visst om oppgaven ganske så lenge, men allikevel klarer jeg å vente til siste liten med å gjøre den ferdig.
Det var meningen at jeg skulle skrive sammen med noen andre - for det er egentlig en gruppeoppgave - og jeg var med på en samling vi hadde. Men så har det vært litt vanskelig for meg å få blitt med de andre gangene. Så da var det bedre at jeg skrev alene. Heldigvis har jeg masse bra notater og tanker som jeg gjorde den gangen vi møttes, så det hjelper jo litt. Men det er ikke spesielt morsomt å ha det hengende over seg.
Vi hadde en oppgave i mars også. Den klarte jeg å gjøre ferdig på nesten en dag - uten særlig forbredelse først. Så jeg er vel egentlig i litt bedre rute nå faktisk.
Optimist til siste slutt - kl 23.59 fredag kveld må oppgaven være levert inn på Fronter.

Det SKAL gå (selv om det ser aldri så mørkt ut nå):)

2 kommentarer:

  1. Det klarer du vettu, sikker på at du er ei sån skoleflink ei :) Lykke til.

    sv; det speilet kjøpte jeg på brio. Var ikke dyrt heller, rundt 130 trooor jeg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Jeg klarte å bli ferdig i tide og fikk levert.
    Så nå er det bare å vente på hjemmeeksamen som blir utlevert 31.mai...hurra
    Men etter det er jeg FERDIG!!

    SvarSlett