torsdag 22. april 2010

Familien min

Her er min lille, kjære familie. Bildet er tatt i dåpen til Julie, hun ble døpt den 11.april i år.


Vi hadde en hyggelig feiring med nærmeste familie og venner. Med smått og stort var vi 15 stk.
Hadde enkel servering, middag og dessert og selvsagt kaffe og kaker. Det var et flott vårvær denne dagen, så vi kunne sitte litt ute på verandaen også.

Julie fikk masse fint, mange smykker hun kan glede seg over når hun blir litt større, Hun fikk også en del bøker, et flott påbegynt selvlaget minnealbum, sølvbestikk og penger.
Pengene vil bli brukt til et nytt kamera, som vi kan få glede av alle tre. Vesla vår får uansett det hun trenger av oss og vi skal selvsagt spare penger til henne, men vi fant ut at det var en fin måte å bruke disse pengene på.
I ettermiddag skal Julie og jeg inn til Oslo for å treffe Anne, Monica, Nina og babyen Saga - som er bare en drøy uke yngre enn Julie. Camilla og lille Andreas (som er 3 uker eldre enn Julie) kommer kanskje også. Det blir veldig hyggelig. Har ikke sett de på lenge (bortsett fra Camilla og Andreas som var her for en måneds tid siden).

Før vi treffer folket skal vi gå innom en fotobutikk og kanskje kjøpe nytt kamera. Har sett meg ut et som jeg tror vil være passende for vårt bruk
http://www.fotovideo.no/img/cache/c/a/n/canon_powershot_g11_-141205992_0_Big.jpg
Jeg har tenkt litt på et rent speilreflekskamera, men da blir man fort avhengig av dyrt ekstrautstyr osv, så jeg har funnet ut at jeg kjøper dette i første omgang for å se hvor mye vi kommer til å bruke kameraet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar