lørdag 21. april 2012

Harryhandel

Det ble en liten tur til det store utland på oss i dag. Dvs vi tok oss en tur til Sverige og Nordbysenteret. Vi skulle kjøpe litt klær til Julie, så da kunne vi like greit dra dit fant vi ut.
Julie har bittelitt dilla på Hello Kitty om dagen - helst skal alt ha Hello Kitty på seg. Så da ble det diverse plagg med katten på. Vi får tro det bare er en fase. Jeg har bevisst forsøkt å holde litt unna H.K-presset, men den katten er jo overalt og Julie har tydeligvis lagt sin elsk på den nå. Vi plukket også med oss en Hello Kitty-paraply og jeg tror den foreløpig er mest populær blant innkjøpene


Her danser hun rundt med paraplyen. Husker fra jeg var liten at vi ble innprenta at det betyr ulykke å slå opp paraplyen innendørs, men vi overså det i dag. Vennligst se bort fra rotet i bakgrunnen...
Bortsett fra klær til Julie ble det ikke så mye shopping. Litt mat (blant annet hamstring av polarbrød som vesla er så glad i) og litt småtterier ellers. Jeg slo til og kjøpte en tipakning med hårstrikker! WOW!
Det ble også en times tid på lekeland, Julie storkoser seg der med sklie og andre barn. En fin dag, men alltid godt å komme hjem. Så i kveld blir det tv-kos og litt smågodt i skrotten.

2 kommentarer:

  1. Harryhandel er gøy da. Hello Kitty er populær her også, uten at jeg har gjort en døyt for å få henne intr. i det :P

    Herlig å se litt liv igjen her inne. Utrolig koselig å se lille Julie som toåring :) Håper blogglysten holder seg.

    Lørdagsklem fra oss :)

    SvarSlett
  2. Vi bor en knapp time fra grensa, så da er det praktisk og hyggelig å ta en tur en gang i blant.
    Jeg skal gjøre et godt forsøk på å holde liv i bloggen.
    Lørdagsklem tilbake:)

    SvarSlett